Ikea - Again


2008-01-26 @ 20:59:49


Idag åktes det till Ikea - igen! Denna gång till Karlstad. De hade det vi inte fick tag på i Örebro, som tur var! Annars var det en jäkla massa mil i onödan.... Jag gjorde medköp; 2 st hyllor - Lack -  till tvättstugan. Kostade 69 i Örebro i förrgår, ordinarie 99 i Karlstad idag - TYPISKT!!! Men nu är jag Ikea-mätt för några dagar, så Nathalie & Johan åkte själva.
Jag och Joline stannade hemma, vi sov middagslur här vid 4-tiden. Första gången jag sov på dag tror jag sen hon föddes. Givetvis blev jag väckt av telefonen, av Johan.... Han som sagt till mig att sova på dagen, eftersom jag inte får så himlans mycket sömn på natten när Grynet (Joline asså) strular.... Typiskt!

Nåja, nu är tacon svald och det är Göta Kanal på TV:n. Mysig lördagkväll med andra ord....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Du har inte lust att hänga på till IKEA i morgon... tänkte bara gå och strosa lite och titta på folk *asgarv*

2008-01-26 @ 21:59:37
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Ritha

Haha!! *garvar ihjäl mig*

2008-01-26 @ 22:31:57

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback