Pumpa på


2008-02-22 @ 09:10:19


Lyckades få denna pump att fungera sent i går kväll. Jag fick ut en sisådär 10 ml eller så.... =) Så jag hällde det i en liten nappflaska jag och satte på en sugnapp, skruvade åt hårt och sen hällde jag i nästan på lillskruttis. Hade ingen pip av nåt annat slag, så så fick det bli. Fungerade det med.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Fungerar det inte om du pumpar för hand? När jag har mycket mjölk i tuttarna så är det inga problem att klämma ut ganska mycket för hand.

Ett tips om du ska ha in mjölken i näsan är att suga in det i en näsdroppspippett och sedan spruta in det i näsan.

2008-02-22 @ 09:30:56
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback