Dophistorien fortsätter, men snart är den över =D


2008-02-13 @ 22:32:52


Idag har jag lämnat de rosa servetterna som jag anser att vi MÅSTE ha på dopkaffet. *flinar*.
Har även bokat tid för fotografering hos Fotograf Saxin, han är kanonbra! 

Jag är lite kinkig gällande såna däringa fotosessioner.... Vill nämligen inte ha dom som alla andra har dom....
De ska vara kul och anorlunda, det gillar jag! Dopkorten på Nathalie är lite anorlunda; hon sitter bla i bara blöjja i en rottingfåtölj. Så sött!

Denna gång funderar jag på att ta med favoritmjukisdjuren som tjejjerna har.... (Jessica; sorry, jag snor ev den idén av dig som jag sa =D ). Är även inne på svartvitt, men har *harkel* inte diskuterat med sambon - än.... Sen tror jag att jag ska ha med ett klädbyte till i alla fall Joline. Nathalie vet jag inte. Hon är 11 så jag måste höra med henne vad hon tycker oxå, även om det är vi vuxna som bestämmer i slutändan... Ja, och sen Tord då, fotografen... Han ser ju det vi inte ser... hihi.

Har du några andra kul förslag???


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback