Äntligen!! (Du & Jag Fylking)


2008-02-06 @ 12:06:43


Nu drar Melodifestivalen igång igen! Ja, ni får tycka preciiiis vad ni vill, men jag älskar Schlagerfestivalen, har alltid gjort. Det är så himla spännande att gissa vilka som åker ur och vem som vinner och se vad de har för kläder och ojjas över hur dåliga de är osv osv osv.... *ler stort*. Med andra ord: Allt från hån till ståpäls under ett och samma program, det är inte illa tycker jag.
Under årens lopp har tex: Sanna Nielsen, Ukrainas Ruslana (2004), Carola, Polens Follow My Heart (2006) och Ukrainas Tina Karol (2006) gett mig ståpäls.

Storbritanniens flygvärdinnor, Ukrainas Hon/Han med stora glasögon, Verka Serduchka och Sylvia Night har gett mig goda skratt och stora ögon... Vad händer i år tro??

Brukar du se svenska Schlagerfestivalen och/eller stora Eurovisioncontest??
373964-255


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Jupp, kollar på stora..... deltävlingarna blir lite vääääl mycket sagg, men kan ha det på i brist på annat :-)

2008-02-06 @ 13:54:16
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: maria

Japp, självklart! Brukar till och med tvinga Viggos pappa att titta tillsammans med mig ;)

2008-02-06 @ 16:46:01
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback