Tänkte även säga


2008-12-28 @ 23:52:46


Att imorron, då går jag inte till jobbet.



Men nästa måndag, då så. Då är det bara 4 arbetsdagar kvar på mitt nuvvarande jobb (om det blir som jag tänkt mig) för sen, så börjar jag mitt
N Y A jobb. Wohoo!


Men shit! Varför tog jag upp det här nu då???? Nu blev jag juh nervös, igen.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: En gammal avdankad Transcomare ;-)

Halloj!



Är inne och läser din blogg varenda dag, riktigt skoj att ta del av er vardag! =)

Om du gluttar på min mailadress vet du nog vem jag är. Annars har vi jobbat ihop, och setts i väntrummet på vårdcentralen ;-).

Jag är såå nyfiken, är det ett jobb på annat företag eller är det på samma? Själv har jag skolat om mig och ska jobba på USÖ i Örebro.

2008-12-29 @ 09:53:01

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback