Kom-ihåg-att-inte-glömma-bort-listan:


2008-12-30 @ 22:06:46


Skriver ned listan här ikväll, så jag inte glömmer nåt imorron när vi ska till Jupp & Co för att fira in 2009.

Viktigt: Ta fram räkorna på morronkvisten!!!!!

Göra salladen, packa ned i hårda Coop-kassen
Packa efterrätt * 2
Öl
Vin
Champange
Glitterstjärnor till bordsdekoration & annat
Kameran
Chips, bilpåse & nåt mer godis jag köpte....
Välling
Nappflaska
Blöjjor
Pyjamas
Åkpåse
Tuttar
Förrättstillbehören: rostbröd, olika pålägg, räkor

Tillägg 22.30 från min klarsynte Jupp:

Magnumflarran till Nathalie


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Du glömmer väl inte dunken? Och Magnumflarran till N? Och Lite extra dricka. Kan ju bli halstorrt annars. ;-)



Ocj J kan ju snickra ihop en liten avfyrningsramp. Eller två. För jag tänker inte stå och hålla i raketerna.



haha.



Du, en sak till... när ska ni komma? Tror inte vi sa ngt om det?

2008-12-30 @ 22:15:34
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vad trevligt det låter med era planer...Gott Nytt År kusin med familj.

Kram

2008-12-30 @ 23:52:54
Postat av: Richard

Tuttar??? har du lösa sådana om du inte menar nappar förståss

2008-12-31 @ 01:31:54
Postat av: Rijo

HAHA! Skulle kunna tänka mig att DU reagerar Richard. Vem annars????! Haha...

2008-12-31 @ 12:06:48
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback