Brudparet Fia & Denan


2008-12-21 @ 21:28:58


Ni vet Fia & Denan som jag fotograferade på deras stora dag den 6 December? Nu är bilderna överlämnade och jag har fått tillstånd att visa lite bilder (utan dubbelhakor, okej, jag fattar! *fniss*).


Jag har min egen stil när jag fotar brudpar. Jag gillar ögonblicksverken. Däremellan lite mer planering -stå där, titta ditåt, håll om där osv) dock inget stelt, det går bort!!
Att fånga känslor hos bruden och brudgummen är viktigt för mig. Jag vill att de ska se på korten sedan och komma ihåg känslan de hade den där dagen, den där minen, den där minuten, den där stunden.

Vill man ha perfektion, då får man varsågod att gå till en fotograf i en studio =D.


Nedan ser ni ett axplock från Fia och Denans stora dag. Tack för att jag fick dela den med er! Ni var sååå himla fina.













Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Fia

Fina kort! Tack :-)

Kram.

2008-12-21 @ 22:10:24
Postat av: Madde

Du är verkligen en proffsig "amatör" du! Jättefina kort!

God Jul!

Kram Madde & Malte

2008-12-22 @ 20:54:24

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback