Ännu en julafton


2008-12-28 @ 23:51:30


Så har vi klarat av ännu en liten jul. Ikväll hos min pappa och hans fru. Vi åt lite husmanskost, fikade kaffe och rulltårta och så öppnade barnen julklappar.

Som alltid, så flyger tiden iväg! Vi hann även med lite Thailandsprat och lite bildvisning. När jag tittade på klockan så var hon halv 9.

Shittans!

Lillskruttan brukar ju somna mellan 7 och halv 8.... Rafs i hop med alla saker och i väg hem. Hon somnade faktiskt inte i bilen, utan hann få en flaska välling med sig upp i spjälisen. Sen kom nog John Blund med glittret =).

Nu är det gonatt för mig med. Klockan är apmycket för mycket för mig, egentligen.


Kramen


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback