Familjeliv


2008-08-27 @ 09:25:30


Idag ska jag och Joline till å träffa de andra Familjelivsmammorna och deras barn. Det var så länge sen sist nu.
Vi ska fika lite på ett café och slåss med getingar (enl info från de som redan varit där...) och lyssna på griniga och goa ungar!! & snacka om barn, sjukdomar, kameror, jobb....

Det är sååå mysigt att vara mammaledig!!!!




Men i oktober börjar allvaret igen.... Hoppas chefen har berättat det för mina arbetskamrater... Det är trots allt hans uppgift och han är en slarver ibland....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Patricia

Hej gumman!



Han har nog inte berättat jag pratade med Gill igår o de visste inget bara det de läst här på dein sida.

// Kram

2008-08-27 @ 17:11:56
Postat av: Ritha

Kan jag tänka mig...

2008-08-27 @ 20:11:53
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback