Utmanad


2008-04-10 @ 14:01:43


Jag har blivit utmanad av min vän Jupp:


TRE NAMN DU GÅR UNDER
♥ Ritha
♥ Mamsen
♥ Käring (not: inte kärring)

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG
♥ Att det ska hända mina barn något. Eller någon annan släkting
♥ Att någon brutit sig in i vårt hus och gör oss illa (tur vi har inbrottslarm)
♥ Knarkare

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG
♥ Svart långt linne
♥ Gröna mysbyxor (love!)
♥ Linser

TRE SANNINGAR
♥ Fryser aldrig
♥ Har fått trumpinnar av trummisen i Misconduct
♥ Har bara en visdomstand (klarar mig finfint) 

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
♥ Resa till Thailand i ett år med allt betalt, där och hemma
♥ Strl 36-38
♥ Ny kamera (vågar jag inte erkänna för sambon...)

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR
Destination Unknown
Lilla Viggo
Monas Universum


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Annsingen

Hahaha ja hon verkar lite lätt hysterisk kvinnan i Rent Hus!

2008-04-10 @ 17:36:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: maria

Ah, kul! Jag ska fundera lite på den, men det kommer =)

2008-04-11 @ 07:49:26
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback