På tur


2008-04-18 @ 21:20:12


Idag har jag varit med Nathalie till badhuset. Inte iklädd bikini, men ändå =). De hade en frilufsdag som föräldraföreningen hade ordnat (tack!!).
Det innebar att polisen, brandkåren och ambulansen var där och informerade barnen. Det tycker jag är kanon!!
Efter det var det tipspromenad, sen bad, mitt i det: korv med bröd och sen bad igen. Klockan 13.00 ramlade alla trötta ungar ut och for hem för att ta helgen.
Jag och Joline tog en promenad hem. Nathalie cyklade med farmor hem, som oxå var med där idag.

Konstigt. Alla barn hade lappar med sig där föräldrar och mor-och farföräldrar var hjärtligt välkomna idag. Två klasser, alltså cirka 45 barn.
Jag, farmor, Joline och Karin var de enda som var där. Varför kan inte föräldrar eller andra ställa upp på ungarna och hänga på när det är nåt kul som händer???

**

Sen åkte jag och Joline ned till stan och hämtade tackkorten från dopet- ÄNTLIGEN! Så nu ska skrivas kuvert och klistras frimärken i helgen. Undra om jag ska skicka korten som de är eller om jag ska scrappa... Hmm...

Skulle kika efter nya vårskor, men *harkel*. Kom visst hem med kläder till barnen.... som jag inte får... Vi ska ju spara till semestern.. ehh. Ups. Det var bara ett enda plagg som det var ordinarie pris på, allt annat var rea.
Gills det??? *ler*

Nathalie fick lite kläder hon med, men just nu orkar jag inte ta fram kameran igen..... =) =).
Badhus


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Emelie

Sådana vackra kort ska du väl ha som de är de behövs väl inte scrappa?

2008-04-19 @ 10:58:45
Postat av: Ritha

Tja. Värst mycket scrappa är det väl inte. =) Jag kan värre så att säga. Hihi. Men tack ändå!!!

2008-04-19 @ 17:15:49
URL: http://rijo.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback