Inköp


2008-04-25 @ 23:03:10


Har ju ljugit lite..... *flin*.

Sagt att vi skulle till Ikea i dag i Karlstad och lämna tebax saker.... Skulle vi ju, bara det att de grejjerna inte fick plats i bilen, för i skuffen låg bilens vinterdäck och takräcke. Inte ens barnvagnen fick plats... Och vi var verkligen på Ikea och handlade lite och returnerade lite spotlight.

Men, (det här är inte rumba, som Tony skulle sagt)

Vi var nämligen till Ford och hämtade hem "Greta". En splittans ny, Tangoröd Ford Mondeo Titanium, -08, kombi, dieselmotor (shittans, måste komma ihåg det vid tankning....).

Ojj, så snygg den är!!

Bild kommer imöra gött fölk!

Nu ska jag lägga mig.  Gonatt på er!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Ja, jag har ju inte lyckats lära mig vad du hade för färg på den gamla bilen, så det var OK för mig att ni bytte ;-)

2008-04-26 @ 08:10:19
Postat av: Ritha

Haha!! Ja, den gamla var ju insmältande silver. Denna är ju lixom tegelröd. Assnygg!! =)
Tack för vi fick byta utan att du tjurade ihop.. haha.

2008-04-26 @ 09:50:20
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Jessica

Ler ljuvt... vad gör man inte för sina vänner ;-)

*ärligt, du är bäst! Jag diggar dig bruden*

2008-04-26 @ 12:15:22

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback