Fikat


2008-04-29 @ 15:46:22


Idag har jag och min lillasyster fikat på stan! Gud så otroligt skönt och roligt!! Varför gör vi inte det oftare???
Nåja, "skyller" på livet som vanligt.... *suckar*
Handlade mig ett par nya skor oxå och lite kläder till lillskruttan! Till storskruttan hittade jag inte nåt idag.

Vad ska jag göra sen då?? Nathalie behöver nya skor hon med, vi får välan ta en tur. Kanske Johan ska putsa lite på nya bilen, den är skitig nu faktiskt =).

Jag har nu hängt ut tvätten i den varma blåsten och sen hittar jag säkert på nåt annat att göra.

  


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Syster

Haha, visst är det samma! Nu slipper jag skämmas över dina Foppatofflor nästa gång vi gör stan ;)

Tack för en trevlig förmiddag!

Kram!

2008-04-29 @ 20:15:23
Postat av: Ritha

Syster: Skämmas?? Haha. Det gjorde jag med men det sket jag i. Jag kollar inte på andras skor, så de kan strunta i mina, hihi!
Lovar ändå att gå i foppa hela sommaren... =)

2008-04-29 @ 20:53:45

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback