Dagens fotosession


2008-04-19 @ 23:44:52


Idag har vi legat och lekt nästan hela dagen. Undrar jag om det inte är nya tänder på G.... Det tjuras, grinas, dregglas och snoras. Igen. Så, jag gissar på fler tannebissingar.

Eftersom det inte går att va utan mamma idag, så har vi legat på golvet där jag tog fram kameran för att fota en TJURIG unge. Men vad händer??? Jo, barnet reagerar såhär: Ojoj, kameran. Då ska jag le och se glad ut!!!
Alltså tror ni att mitt barn aldrig tjurar. PIIP!!! Fel, fel, fel! Hon tjurar visst. Bara det att ni aldrig lyckas få se det... Men nån gång ska jag lyckas fota det så ni får bildbevis, =D.

Detta är dock inte alla korten. Så, ni kommer säkert få se de andra så småning om... Jag älskar sista bilden!! =)
373964-442


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback