Äta Majsbågar för första gången


2008-04-27 @ 22:30:06


Har blivit tipsad om majsbågar till småbarn. Hittade dom på Willys så i lördags smakade Joline dom för första gången. Hon pysslade riktigt länge och grimaserade lite.... =) Men hon kladdade och åt för glatta livet!!!
majsbågar


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Kom GÄRNA förbi och skjut lite fåglar med mig! Ta med paintbollgevär och allt annat med avfyrnings-mekanism så har vi lite kul idag *muahahaha*

2008-04-28 @ 07:55:52
Postat av: maria

Det är Viggos stora favorit! En kompis kallade dem för "håll-tyst-bågar", och det stämmer ju faktiskt ganska bra ;)

2008-04-28 @ 08:06:03
URL: http://lillaviggo.blogg.se
Postat av: Syster

Åh tack för det! Jag har letat efter dessa små krokar..inte visste jag att de fanns så nära.
Här ska handlas ;)

Snygg bil förresten!
Hälsa stackars Nathalie att krya på sej och lilla Joline att hon ska sussa om nätterna hädanefter!

Kram på er!

2008-04-28 @ 13:25:32
Postat av: Ritha

Åh, va glad jag blir att höra från dig syrran!!!
Jag ska hälsa flickorna...
Om du läser, får jag låna din "bilvällingvärmare"??? Hör av mig per telefon oxå. Stor kram!!!

2008-04-28 @ 16:30:17
URL: http://rijo.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback