2 kanonnätter


2008-04-28 @ 09:11:06


Inatt och i går natt så har Joline sovit HELA natten. Inte ett knorrande förrens runt 05.50 (gäsp). Men det är lixom helt okej. Hon som brukar gnälla typ 8 ggr/natt annars... Men idag gick vi upp vid sjusnåret faktiskt. Antingen somnade vi om båda två, eller bara jag....?

Bara för jag säger detta nu, så kommer natten som kommer bli katastrof..... Nej, så blir det inte! Det bestämmer jag nu! Säger som Cesar Millan (The Dogwhisperer) att du skall visualisera framför dig, det du vill skall hända. Och jag visualiserar ännu en natt där jag och Joline får sova hela natten!!!
(och flera förståss).

Just nu sover hon i sin lilla "säng" här i vardagsrummet sen 10 minuter tebax. Det är jobbigt att vakna så tidigt, så man måste ju sova första middagsluren efter en stund....

Sjuka storasyster hon har inte gått upp än. Hon är hemma idag med. Men i morron känner hon sig nog ok för att gå iväg igen. Stackarn......



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback