Välkommen! Välkommen!


2007-11-12 @ 15:58:41


Så, då har jag skaffat mig en blogg - som är så modernt.... =)

Inte vet jag hur det fungerar, men jag får väl lära mig på resan... Som tur är har jag några blogg-vänner, som säkert kan tipsa mig om jag behöver hjälp - hoppas jag.... Min sambo kan göra hemsidor, så det kan oxå komma till användning här...

Vad jag ska blogga om, ja, det har jag ingen aning om! Det blir väl förmodligen om vardagen, familjen, hobbys, renoveringar mm, ja, det som faller mig på helt enkelt. Ett inlägg om dagen, eller flera, eller flera dagar emellan.

Sedan är den ju till för övriga familjemedlemmar, så de kan hålla sig ajour med oss. Några är ju spridda för vinden här i vårt avlånga land.... =)

Lämna gärna ett avtryck.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback