Boring...


2007-11-26 @ 12:37:40


Jaa. Då sitter jag här utan min kamera... Ja, utan minneskort då i alla fall. Funderar på om man kan tejpa över lilla gluggen, där den däringa metallbiten ska sitta, som låser/låser upp kortet...? Men, det kanske klistar av sig inne i kameran eller datorn eftersom jag tar ur kortet ur båda maskinerna ganska ofta när jag fotar... Hm. Får nog köpa nytt. Hittat för 145:- på Komplett.se. Får höra med sambon sen var vi ska beställa... suck...

Eftersom jag inte kan fota, det snöar & blåser ute samt att jag inte vann någon resa med Rix Morron-zoo till varmare land, så tänkte jag att jag kunde lägga upp lite sommarbilder! Det gör ju livet roligare på en gång..  Inte många bad-bilder.. Vill inte ha nya systemkameran full med sand...

sun

Så, håll till godo med nedan och dröm dig bort... Klicka på dom för förstoring.

     

       

   
  • Solstrålar i Visby
  • Gata inne i Visby
  • Ullehau
  • Lergrav.
  • Langhammars
  • Digerhuvud
  • Furillen
  • Sylvis Döttrars fik, på Fårö - Fantastiskt gott bröd!!
  • Fårö Kyrka - Här är Ingmar Bergman begraven
  • Ryssudden
  • Digerhuvud
  • Brödgran, Apskräck, från S. Sydamerika


  • Carpe Diem





    Välkommen åter!
    Postat av: Sandrah

    Åhh där var vi också i maj ;) Bodde där vid lergrav hos min mammas kusin!

    2007-11-26 @ 15:48:41
    URL: http://xenophobia.blogg.se
    Postat av: Lena

    Tjena tjejen! Tänk va datorer kan göra...
    Hitta dig via Marias sida!

    Ni ser ut att må rätt bra

    Kram kram fr nästan grannen - bara ett hus emellan!
    //fd Hugo Lena

    2007-11-28 @ 12:13:08
    URL: http://www.minahundar.bloggagratis.se

    Skriv gärna några rader är du rar:

    Namn:
    Kom ihåg mig

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Din kommentar:

    Trackback