Än är jag inte nöjd...


2007-11-24 @ 12:22:54


Men som nybliven mamma, så har jag inte sååå mycket tid... =) Så sidan får se ut såhär ett tag till... Kanske är jag nöjd, kanske inte.. Vill ha ramar! Hur fan gör man? *suckar* bunny

Hursomhelst, vill skriva om så mycket, men tiden flyger. Så jag får ta det pö om pö, eller så kastar jag in flera inlägg om dagen... Det beror på omständigheterna.. =) Hoppas hur som helst att du har nöje av att vara här o läsa. Kommentera gärna, det älskar jag!!!!

Just nu:
** Nathalie är på ridis. Kommer hem snart med en kompis
** Johan är i Finnerödja, se deras hemsida långt ned i bloggen
** Joline halvsover...
** Jag försöker måla naglarna... har lyckats komma in i dushen i dag... Tvättade håret... göööt!
** Vill göra mer halsband och armband... hinner inte. Det gör mig gaaalen! Det är marken i Karlsdal 1/12 och stan den 16/12. Hoppas jag kan vara med på båda.... Lite klurigt när jag ammar...
** Det är långlördag på stan - och jag är hemma...
** Snön ligger kvar - igen..

373964-31
Tänk om jag fick sitta här, på Sylvis Döttrars fik på Fårö, Gotland... suck.. Underbaraste fikabrödet på heeela Gotland vill jag lova! Återkommer med Gotland här på Bloggen. Kanske denna bild kommer med igen...


Kram så länge!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Ja, visst är det lite jobbigt nu när man ammar.. man kan inte vara var som helst liksom. Fast det hade juh vart lika jobbigt att flaskmata så.. om inte ännu jobbigare!

2007-11-24 @ 22:13:59
URL: http://xenophobia.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback