Vår Julafton


2007-12-25 @ 20:31:53


santa Vår julafton startar alltid tidigt.... Den ser oftast ut som såhär:

Efter morronpaket och ev en liten, liten frukost, så är det raka spåret in i duschen, för att vara redo för jullunch hos mormor och morfar vid 11-snåret.
Vid tvåtiden åker vi vidare till farmor. Där fikar vi och tittar på Kalles jul och sedan åker vi äntligen hem och har vår egen lilla julafton.
Men vi är ju inte klara med det, skall ju försöka träffa brorsan och hans familj, samt pappas... Det brukar bli någon eller några dagar efter julen det.
På väg till mormor & morfar  
Framme!!   
Hos farmor  
Hemma!    

GOD JUL TILL ER MINA BESÖKARE!!
(Ni får gärna göra er hörda här, dvs lämna gärna avtryck... =) )


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

God fortsättning!

Det börjar bli kusligt va lika smak vi har... nu ser jag att våra stora tjejer, som heter samma, hade samma sorts jul-klänning! Fick du , som jag, en stavmixer att göra barnmat med i julklapp då smäller jag av! *skratt*

2007-12-26 @ 11:17:21
Postat av: Ritha

Men gud ja!! Nu är det kusligt värre!
Fick ingen stavmixer, har en gammal trasig en, så jag måste väl få en ny här snart gissar jag *ler*.
Fick bla guldörhängen, badlakan, stor fin ljuslykta och en finfin prydnadsängel av Nathalie.

2007-12-26 @ 13:22:54
Postat av: Patricia

Hej gumman!
Hoppas allt är bra! Här är det ok är ju lite led nu. Vilka fina bilder du har på sidan.
Kram

2007-12-26 @ 21:59:54
URL: http://patriciabrunoson.blogspot.com
Postat av: Ritha

Tack Patricia! Vr inne på din blogg med, är den helt ny?? Kunde inte lämna kommentar, hade inget konto. Känner inte för o skaffa heller... =) Så jag får svara här.

kramis!

2007-12-26 @ 23:30:49

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback