En vanlig dag


2007-12-15 @ 01:10:20


Jaha, så har denna fredag passerat. Johan jobbar och tjejjerna har somnat. Jag har gjort ännu ett halsband - dock ej fotat ännu - så nu ska jag nog masa mig i sängen jag med, klockan är ju 00,58 lixom...  =)

Har käkat tacos och såg en kul film på 1:an med Sandra Bullock, minns inte ens vad den hette... jewish

Har beställt pärlor!! Har fått från tre leverantörer tror jag denna vecka. Och min väninna Heidi är iväg i helgen och ska handla åt mig. Superkul!!! Om jag kunde leva på att tillverka halsband så skulle jag inte tveka!! Maria som är i Thailand, ska försöka shoppa lite åt mig och ta reda på vad frakten kostar, om man kan skicka på posten typ. Vi får väl se hur det går.
Hon lär ha full resväska på vägen hem hon ändå, så där får det inte plats. jewish_cry
Just, ska fota lite pärlor och lägga ut en bild här på bloggen, så hon kan se vad det är UNGEFÄR som jag letar efter. Annars får hon överraska mig! bigeyed
Du är en ängel Maria, som kanske finner tid till detta åt mig!! Som jag skrev till dig; skriv en bok, med din glädje och all inspiration du kan ge människor!

Joline har ätit ur nappflaskan två gånger idag. Hon har en puppdag! Dvs, äta en gång i timman.... Och då tar det lixom slut... Så glad att jag köpte förpackningen med tillägg häromdagen.

Denna dag har jag inga bilder att publicera, knas va! =)

Nu börjar jag bli nervös förresten, gällande Marknaden på söndag... Har så mycket smycken och så, men känns som om jag inte kommer sälja ett endaste!! Vill bara sälja lite så jag kan köpa in nya pärlor igen ju....

Och en sak till: Snart jul, och ingen SNÖ!!!!!!

Vi ses en annan dag!! Kram till er!! Natti Natti!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback