Besök x 2


2007-12-04 @ 10:01:38


Igår måndag, så hade vi besök av min bror och en av mina söta brorsöner. Bilen var på service, så de passade på att komma förbi, säga hej, äta clementin, dricka kaffe och leka lite.
Ja, sen måste ju jag ta kort förståss... sun
 

Senare sen på eftermiddagen, åkte vi hem till farmor. Där är hennes syster och man från Stockholm/Gotland på besök. Så vi var ju tvugna att åka dit förståss, de ville ju se Joline och överlämna present. Jättefina kläder fick vi, ja, ni kan se dom nedan här.

Tack så himla mycket för kläderna och för den underbara dikten som var skriven på kortet!

   


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Maria

Hej på er va kul att jag fick er bloggadress nu kan vi följa vad ni gör där hemma. Massor av solkramar från Maria, Patrik och Olle

2007-12-05 @ 16:29:57

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback