: Nytt år :


2019-01-07 @ 14:32:26


 
Världen har snurrat ännu ett år. Från 2018 till 2019.
 
Där det inte hänt jättemycket men mycket i mitt liv.
 
 
En vägg har tapetserats.
 
Flickorna har blivit ett år äldre. (inte jag såklart, är 25 ännu).
 
Husvagnen har vi åkt många mil i.
 
Orienterat. Inte jag. Vill liksom finnas kvar i livet lite längre hahaha.
 
Vi ser våra goaste vänner med ojämna mellanrum, med och utan barn men alltid med hjärta och skratt.
 
Sommaren var OTROOOOLIGT varm (#fyfansåhett #troddejagskulledöflergånger).
 
Jobbet lunkar på. Bussen går varje dag, fram och åter. Eller ja, vissa dagar är den sen som tusan och argheten växer i bröstet.
 
Ska börja dansa =D
 
Karlskogarevyn Görsköj gick upp i år igen och jag har jobbat med säkerhet och sponsorer ännu ett år. Många timmar vid datorn.... Men det lönar sig.
 
Lillan har börjat målat ögonbrynen (suck). Stora dottern ska flytta till hus (jäiij).
 
Många makalöst härliga möten på jobbet. Mindre makalösa samtal med skolan...
 
Lååång och härlig julledighet. Många paket under granen ;D. Inte till mig dock...
 
Har börjat sjunga med ett gäng okända människor, hur kul som helst!
 
 
Och nu är 2019 framför fötterna! Härliga tider hörrenini!
 
 
Kram på er <3
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback