: Ledig :


2018-06-22 @ 12:23:00


 
Ledig.
 
Ledig??
 
 
Ja. Om man tänker att man inte ska till jobbet. Så kan man vara ledig. Jag är ledig. Från jobbet. Igår och idag. Ja, och helgen. 
Så igår var jag jätteledig från typ 8. Till 8.05. Sen drog det igång. 
 
 
Det. Där. Städandet.
 
...
 
Sängkläder och madrasskydd och täcken rycktes lös i hela huset och in i maskinen. Nån i taget. Tog hela dagen. Faktiskt. Men lagom till vi skulle sova så var allt torrt. =)
 
Däremellan fick duschen och toan en omgång. Sen träffade jag återvinningsstationen. Två gånger tom.... #blindochdåligtminne
Sen handlade jag inför midsommar och då några gäster kommer. Sen rensades det i tvättstugan.
 
 
Och bland sängkläderna. Sen jag några år nu så har jag slutat älska nåt annat att sova på än percale. Så min vän Anna ska få alla gamla bomullssängkläder för hon väver. <3. Vill inte slänga liksom.
 
Hann även vattna tomaterna en sväng i växthuset. Och bädda i ordning i sängarna såklart. Och laga mat.
 
VId halv 12 så gick jag och lade mig. Svintrött för en gångs skull. Vaknade 8,45. Halleluja!
 
 
Idag är en ny dag. En tvätt-, rensar- och städdag. Kanske är jag ledig i kväll eller imorron =))
 
 
Glad Midsommar! Vad har du för dig?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anonym

Lugnt här 🇸🇪💙💛!! Ska bort ikväll 😘hoppas din kväll blir Lovely 💙💛🇸🇪

2018-06-22 @ 15:46:17

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback