: Axel :


2018-02-28 @ 18:09:00


 
Alltså. HUR jädra ont kan man ha i en axel??? Och HUR länge??? Nu är jag inne på 8 eller 9 veckan =(((
D E T är inte kul längre.
 
Jag har ätit alvedon och nån annan medicin. Hjälpte inte.
Jag har vilat armen och axeln. Hjälper inte.
Jag har gjort som vanligt. Hjälper inte.
Jag har varit utan alvedon och grejjer. Hjälper inte.
Jag har haft varm rissäck. Hjälper inte.
Sovit på soffan. Hjälper inte.
Sovit i sängen. Hjälper inte.
 
WOHOOO! Det försvann i två dagar.
 
Sen.
Grattis. HEEEJ !!! Ontet är tillbaaakaaaa!!! =//
 
Fan.
 
 
Nu har jag fått annan medicin och större alvedon =( och detta hjälper lite grann. Men när man sover 2 timmar på natten och däremellan snurrar man och gråter, då är det inte kul längre. Och inte att tänka på att gå till jobbet och le åt alla besökare.... =(.
Kan inte sitta still. Inte stå. Inte ligga. Kan inte ens köra bilen.
 
Vet inte om det var nerver i kläm eller musklerna. Men ont gör det.... 24/7.. Jag har nog ett skov nu...
 
Så. Nu är jag här hemma. Med tabletter och 4 övningar att göra en gång i timman.
 
Däremellan gråter jag.
 
 
Just nu är jag ledsen och inte så kul....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback