: Blandat :


2016-06-27 @ 21:20:21


Idag har jag promenerat, i mina nya löparskor. Och jag sprang. Ett par gånger, korta bitar. Är ju inte van och heeelt otränad.... Så, små bäckar är väl bra? Är helt chockad själv =)))
 
Snart semester, wooohooo! Längtar så.. Att man alltid längtar så efter ledighet =)) Det gör väl du med?
 
Har pärlat lite, gjort några armband. Har varit hos moster Y på lite go mat och snack med kusiner och tremänningar till barnen. Jättemysigt, för vi ses för sällan, kusinen och hans familj bor ju inte i stan tyvärr =(.
 
Lillhjärtat simmar på! Hon har nu tagit två märken, jeyyy! Imorron är det bad ute och i övermorron är det dax för klädsim =))). Verkar som hon hamnat i fel grupp, en för hög grupp, men hon verkar klara sig ändå så nu när det är en vecka kvar så får hon vara kvar där tycker jag. Hon är jätteduktig!!!
 
Och vilken midsommar! SOLEN SKEN!!! Hörreni! SOLEN SKEN. Minns inte när det hände sist, gör du?
 
Nåväl, nu ska jag försöka flytta bilder från macen till extern hårdisk, hur nu det ska gå till... Jag får det INTE att fungera =((((.
 
 
Ha en toppendag hörreni! 
 
Kram


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback