: Vikariatet :


2016-08-24 @ 15:50:07


Nu har jag börjat vikka. Ett halvår så ska jag vara ledig från min ordinarie tjänst.
 
Känns jättekul att få träffa så himla många människor och le nästan hela tiden. Har fått många positiva reaktione =)) Känns lite skönt i själen faktiskt, man blir lite glad när människor faktiskt tar sig tiden att le mot en eller säga att de upplevt vårt möte på ett fint sätt.
 
Hösten knackar på hörreni. Men, än är det sååå varmt vissa dagar och det är så skönt ute =)) Älskar den här kalla tiden som inte riktigt bestämt sig ännu.... Och norrsken har det varit men jag har såklart inte varit (läs inte orkat) och kollat eller sett nåt =(((((.
 
Snart fyller barnen år. Och jag.  =) Och snart har vi 5-årig bröllopsdag. Härliga tider, men man känner att man blir äldre.... Eller ja, jag är ju alltid 24 men dottern fyller ju 20 och jag... host.... 25 45. Lillan blir 9, stora damen det =)))
 
Ikväll ska jag på möte med Görsköj-revyn. Ska bli kul. Har fler och andra arbetsuppgifter i år, så vi ska väl se vad som gäller. Upptagen varje helg i januari... Kanske inte så kul men faktiskt helt okej. Får ju se dottern uppträda varje gång <3 och det är guld värt bara det!
 
Har haft tur med. Vunnit två priser på fejjan =))))) En fin scarf/halsduk och några nagellack. Halsduken var jättefin så nu längtar jag efter nagellacken.....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback