: Skicka vidare :


2012-03-26 @ 21:53:19


Idag gjorde jag en god gärning.

Min frisör -Vass Saxar- har haft inbrott. Två gånger på en vecka. Inte kul för en ensamföretagare. Tjuven/tjuvarna fick inte nåt med sig knappt förutom en sårskada.

Jag kände för att försöka muntra upp lite, så idag köpte jag en bukett tulpaner och åkte dit med. Agneta blev väldigt rörd.... Det var meningen =).

Så lite för att glädja någon.....



Ungefär som när jag skickar vidare. Oftast gör jag det med parkeringsbiljetter. När jag "parkerat klart" så ger jag den vidare till någon som skall till att köpa egen biljett, om det är bra med tid kvar på den vill säga. Mottagaren brukar alltid bli väldig glad. Vissa vill betala, men det vill inte jag veta av. Skicka vidare.... <3


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback