: Tuttkontroll :


2012-04-11 @ 21:41:31


Jaaaa... Inuti mitt huvud är jag 24. Så är det. Lixom gillar en viss musik och en viss typ av kläder, gillar att sminka mig, locka håret och måla naglarna, älskar att dansa osv. Alltså 24. Men idag var jag till USÖ och puttade in tuttarna för kontroll. Mammografi. (Vaf*n är det för namn egentligen???) Det gjorde lite ont men var över på dryga 5 minuter. Alltså betyder detta att jag inte är 24. Utan lixom... över 25.... =D. Eller lite mer... Men det gör inget, för jag kommer alltid tänka och tycka: ung i hjärta ung i sinnet. Är det inte så? Säjjer bara: Kommer jag i mina äldsta dagar dragandes på gabardinbyxa (heter??) så shooot me. Eller kommer jag i knäkort kjol, kappa och lågskor när det är -24 och så gnäller jag på ONT I BENEN... så shoot me. Kram där ute.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback