: Dåliga dagar :


2011-05-04 @ 19:31:04



Har haft några dåliga dagar. Inge kul alls faktiskt. Häromdagen blev jag dålig, ont i magen och kramper typ, ingen matlust heller. Idag fick vi åka till skolan, för stora hjärtat hade varit mitt i ett slagsmål och blev vittne och fick tala med polisen. Hon var lagom skärrad när hon ringde lilla gumman. Vi fick tala lite med henne förståss och sedan ville vi prata lite med polisen för att höra oss för vad som hänt och vad som ev händer nu. Ingen fara på taket antagligen, för killen blev hemkörd och den slagna hamnade tyvärr på akuten senare under eftermiddagen =(.
Hjärtats kompis fd var den som blev slagen, så hon var oxå lite skärrad och fick lite kramar hon med.

Sen så sa vi att OM den däringa killen eller hans "gäng" ger sig på er, då får ni ringa, för det är inte okej, det är de facto ett ännu värre brott nästan än själva brottet. Givetjävlavis så är det precis det som händer dotterns kompis nu här på kvällen, så sambon for iväg som ett skott till fritidsgården där det inträffade, för att stötta kompisen och tala med personalen där. Just nu vet jag inte vad som händer men får väl veta om en stund.
Imorgon skall odågan flytta till nån typ av hem långt härifrån, så då kanske det blir lite lugnare på skolan. Stackars hans föräldrar tänker jag. Eller så är det en splittrad familj som inte har någon kontroll alls. Vad vet jag.
Är bara ledsen för min dotter och hennes kompisar som råkade ut för detta.


Ta hand om dig!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna Klintberg

Stackars Nathalie, det är bedrövligt det som händer på skolan, hoppas de skickar iväg dendär ungen långt bort och länge så det blir lugnt på skolan.

Ha det bra och krya på dig och hälsa alla.

kram

2011-05-06 @ 10:21:32

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback