: Vad har jag? :


2011-02-16 @ 21:12:35



Har ont i halsen.
Har en arbetsdag kvar den här veckan.
Har väldens goaste ungar.
Har en glad sambo, som jobbar som ordningsvakt idag på mycket länge.
Har alldeles för mycket snö på tomten.
Har ingen använding för cykeln just nu.
Har tänt doftljus - Honungsmelon. Mmmmmm.
Har fin ögonskugga på mig idag.
Har Per Moberg på TV:n. Sen Nakne kocken =)))
Har snart en sambo som är ledig ALLA helger med sin familj!!!!!
Har ett fult matsalsbord....
Har inte hunnit se alla bra filmer vi har hemma.
Har för lite utlandsresa bokad till hösten.
Har för mycket månad kvar på pengarna....
Har lust att köpa en massa saker!!!

Har alltid för lite kommentarer på min blogg...  =(


Vad har du? =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna Trollstoy

Jag ger en kommentar då:)Tycker om att läsa här.Kramar

2011-02-16 @ 22:25:37
Postat av: Marina

Jag kan bidra med en kommentar iaf! Lönen är ju jättenära nu, särskilt för mig som numera jobbar med lön. Allt jobb måste ju vara klart några dagar innan pengarna kommer :-).

2011-02-18 @ 23:46:57
URL: http://tinni78.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback