:..Björn Ranelid..:


2010-01-04 @ 08:50:00


Vi såg Björn Ranelid på Slottet häromdagen. Han är en mysko man... Lite som så där så man inte vet var man har honom. Men jag tror det är en jädrigt smart man, som törs stå för vad han tycker. Och jag tyckte han röt ifrån ganska så bra där mot lite journalister mm.

Blir lite intresserad av hans böcker. Försökte få tag i en bok, jag och sambon, men den var slut, så vi mailade Björn helt sonika och frågade om han vet var man kan köpa den. Får väl se om han har lust att svara.
Men jag gillar honom på nåt vis. Rak och ärlig känns det som. Ur hans perspektiv. Sen kan man tolka och undra hur man vill, men skiter man i det många gånger, så tror jag man mår lite bättre =). Förstår lixom inte varför människan är en sådan expert på att mala sönder och ifrågasätta allt....

Hursom. Vi får se hur hans författarskap är när vi fått tag i nån bok av honom.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback