: Vilken vecka...... :


2010-12-17 @ 18:51:41


Vilken vecka. Fullt ös medvetslös!!!!

Sambon på kurs. 4 olika dagar. Olika skift som byts på jobbet. Möten. Julfest på mitt jobb ikväll. Jag är hemma. Har handlat till de andra. Hoppas de får trevligt =). Packat och skickat 300 kalendrar på jobbet. Klädde granen där idag med.

Joline har varit hos sin dagmamma och reservdagmamma. Lite mer timmar än normal. TACK!!!
Storhjärtat har haltat runt på sina kryckor. Nu är hon på Gårn.  Cyklat i snöovädret. För sambon har bilen till kursen idag. Jag tog cykeln till affären. Fick liiiiten jultallrik (trevligt!!).

Gjort och postat några julkort. Det tycker jag är kul, pyssel för händerna.

Har inte handlat julmat. Inte heller alla julklappar. Har du? Får jobba åt tomten på söndag, jag och sambon... Hel dag för oss själva. I shoppingkaos..... gött dä!Ä
Har du julpyntat då?? Inte jag heller. Bara julgardiner och ljusstakar o stjärnor. Tomtarna får nog poppa upp i morron. Tycker jag. Inte sambon????

Nåja. Nu ska jag göra lite kvällsmat. Och se på TV tror jag.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Vi har inte köpt några julklappar alls än. Men blir inte så mkt, bara till barnen.

Låter som du haft fullt upp. Blir extra skönt med julledigt sen då.

Brorsan o familj kommer o firar jul med oss i Duvedalen. Blir mysigt. Kram till er

2010-12-17 @ 19:30:27
URL: http://kitin.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-18 @ 05:36:40
URL: http://www.grinders.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback