:..Söndag..:


2010-08-01 @ 21:48:30


Idag är sista dagen på semestern. Pärkele! Så trist, men jag vet juh att om några veckor hägrar Bulgarien =))))

Idag har jag skitit i (ursäkta språket) alla måsten här hemma och umgåtts med min goa vän Madelene! Vi har inte setts på 5 år, så liiiite hade vi att tala ikapp om man säger så. Inga problem, vi kan snacka oavbrutet, I promise!!
Hennes lilla Carl, som var dryga 5 när jag såg´an sist, har blivit en ståtlig och klok 10-åring, med Stockholmsdialekt... =)) Lilla snyggingen!

Vi fick husesyn i Madelenes föräldrars hus, och OH MY GOD! Ett sånt där man ser på TV, inrett i underbar stil. Sån där som jag aldrig kommer lyckas få till... Kanske mest beroende på att mitt hus inte har samma stil i grunden... =D. Men jag gör mitt bästa.
Sen var det kaffe, bullar, hallongrottor, solstund ute ihop med flera getingar... Tillslut fick vi gå in... =/.
Nåväl, nu har vi L O V A T att höras och försöka ses oftare än 5 år mellan varven. Och det tänker vi hålla, eller hur?!?!?!?

Saknat dig gums!! Vi hörs snart igen. PUSS!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback