:..Äntligen nån som vågat..:


2009-11-23 @ 15:05:46


Ta fram adventljusstake till fönstret menar jag =). Såg en genom mitt jobbfönster idag.


Sen såg jag en till, men den underar jag om den någonsin varit nedplockad.....


Så. När tänker du ta fram adventsljusstakarna???


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

AdventsKALENDER? Det är väl en sådan man öppnar, med godis bakom.. och de ställer jag ALDRIG i fönstret. Men stjärnor och stakar - de kommer upp nästa helg. INTE förr. Och jag accepterar INTE tjuvstart flera dagar tidigare. På sin HÖJD på lördagkväll. :-D Grannen har börjat, redan för ett par dagar sedan och jag har god lust att gå över med en almenacka. Hallå? hahaha

2009-11-23 @ 15:33:49
Postat av: Anonym

Har faktiskt en julstjärna i vardagsrummet...en på fot. Mer kommer upp på fredag...

2009-11-23 @ 17:10:57
Postat av: Rijo

Jamen Jupp! Här är en stressad småbarnsmorsa som inte hamnat i klimakteriet men drabbats av... vad heter den.. den där sjukdomen.. ÅH! Du vet, den där när man inte minns saker..... Argh! Hatar att inte komma på saker.... =D

2009-11-23 @ 18:39:37
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback