:..Fototriss ~ Smultronställe..:


2009-07-21 @ 18:14:37


Dagens Fototriss är SMULTRONSTÄLLE. Hur bra passar inte det nu i sommartid?? De flesta har väl ett smultronställe de åker till, just på sommaren?? =D. Några har nog vinterställen med förståss.
Jag har några smultronställen, här är några:

Visby stad. Vackert... Ett smultronställe för alla tror jag.

Vita stenar, släta och vackra.... När jag får leta på stranden, det är smultronställe det.

Att fotografera. Det är smultronställe för mig. Det kan nämligen vara precis varsom helst det =)


Var är ditt smultronställe??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jah Hollis

Fina bilder och smultronställen. Visby är en härlig stad, även om det känns som väldigt länge sedan jag var där nu.

2009-07-22 @ 10:38:05
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kan enbart instämma i dina val av ställen! med kameran i hand kan man hitta oändligt antal smultronställen - visst är det så. Kram

2009-07-22 @ 23:30:50
Postat av: Helena Kulle

Fina bilder, ja, kan inte annat än att hålla med, visst är det ett smultrontälle.

Postat av: Linda

fin triss:) min favorit blir andra bilden:)

2009-07-23 @ 10:04:21
URL: http://lindaelm.zoomin.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback