:..Fototriss ~ Se upp..:


2009-07-05 @ 22:05:22


Kul tema tycker jag!! Hakar på direkt...

Tänkte lite på ämnet och jag fastnade för det som gäller min minsta söting:



Se upp! Här kommer en tuff tjejj...

Se upp där nere! Här kommer det festis!!!

Se upp...?... Är inte lätt när man är kort i rocken....


Det var mina trissar det! Här hittar du fler snitsiga Se upp!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: kaxi

Härliga bilder. Den sista var så charmig!

Postat av: christina

Så söt triss!! /christina

2009-07-06 @ 09:58:56
URL: http://christinaahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej du... Vi var på sjukhuset idag och fick konstaterat att det var bakers cysta...så nu får vi se vad de gör åt den...

Jag har tagit en liten pause i mitt bloggande.... känns som inte tiden räcker till här...

Men jag återkommer snart...

KRAM

2009-07-07 @ 22:52:22
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback