:..Äntligen fredag!..:


2009-12-11 @ 22:10:08


Äntligen fredag. Vilken vecka... Ont i magen och huvudet, vet fan inte vad som händer.... =/

Men nu har vi ätit god mat och tittat på På¨spåret och Skavlan. Jag älskar det Skavlan, så är det bara! Imorron drar vi till storstan och shoppar julklappar. Barnen får barnvakt så vi kan handla ostört.
Måste bara skriva upp en lista med de som ska ha julklappar.... =) Lite sen i år, men är inte stressad alls.

Nästa vecka åker jag på julfest med jobbet. Och då kommer den absolut kvinnliga och vanliga kommentaren:
JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG!!!!

Kanske kan jag lösa det imorron...?

Kram


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback