Åka 4-hjuling


2009-04-28 @ 22:02:51



I förrgår tänkte jag att Joline skulle sitta på vår 4-hjuling. Men icke!! Blev rädd och nästan grinade när jag satte upp henne..... Så jag satte mig där med henne. Då blev det lite bättre...
Sen åkte vi lite grann på gräsmattan. Och lite till. Och en sväng till. Runt, runt....

Tillslut hade jag kramp i vänster arm, som jag höll runt henne och i höger hand, som skulle gasa OCH svänga...
- Så, nu har vi åkt klart! Sa jag glatt.

Gissa vem som grinade ihjäl sig?!?!?



Men hon hade tur. I eftermiddags blev hon hämtad hos dagmamman. Av pappa. Som hade 4-hjulingen..... 


Gissa vem som grinade ihjäl sig när de var hemma????


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback