Sådär!


2008-09-28 @ 12:23:21


Nu är det dagen efter bröllopet. Och bilderna är sådär. Okej. Nåja, de duger. Men jag är ju inte proffs så vad förväntade jag mig??? =) Men det blev många fina kort och så kan man ju Photoshoppa bort oönskade väggsnuttar och händer osv. (piuh).
Men detta kommer ta tid. Tog över 300 bilder, har slängt en del så just nu finns det 317 st kvar att gå genom.... Det kommer nog kastas en hel del till. Men detta måste jag sitta i lugn och ro och göra...

En liten historia om dagen kommer inom kort.

Nu ska jag åka till återvinningsstationen med glas och sånt, sen handla lite och sen är det lunchdax!


Publicerar en fin bild på brudparet. =D


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kusin Kristin

Haha, helknasig bild asg

tack än en gång ritha.

2008-09-28 @ 12:31:51

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback