Skitliv!


2008-06-18 @ 21:51:25


Jag tycker att jag har rätt gällande en grejj. Att jag blir missförstådd gällande detta. Alltså, när jag tycker att den andra inte förstår mig på mitt sätt.

Har jag då fel eller rätt??

Och vad har den andra då då???? Fel eller rätt???

Jag har rätt förståss!! För från my point of view, så är allt klockrent. OCH, jag förstår den andre preciiiiis. Även om den inte förstår MIG!

För den andre kan väl absolut inte ha rätt den oxå???

Que??


Så jävla jobbigt att va osams!! Men jag ger mig. Jag säger att jag har fel och ska ALDRIG mer göra om det!! Jag skall ändra mig.
Trots att det svider jävlar anamma i själen. Men så är det.

Piece.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Om den andra:



1) är en man

2) jobbar på Försäkringskassan

ELLER

3) heter något annat än Jessica



då kan du ge dig tusan på att den andra har fel! Thats life! ;-)

2008-06-18 @ 21:54:42
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Javisst har han söt stil när han kryper :D Så jävla go!! När får han träffa Joline då?

2008-06-18 @ 22:10:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback