Snart så måste jag packa...


2008-07-03 @ 21:28:44


Snart åker vi.....

Innebär att det är:
*Fredag * Lördag * Söndag *Måndag - Kvar innan vi åker.

Söndagen blir mathandlingsdag.
Så måndagen måste alltså bli packdag. Om jag inte småpackar husvagnen, lite varje dag.... =)

Men först måste Johan och jag städa ur den inuti. Jag tog toan i förrgår, luftade dynorna igår och Johan tvättade den utvändigt idag. Det som är kvar är alltså dammsugning och avtorkning av hela husvagnen. Tar inte så himla lång tid.


Sen heeeela packningen. Och det är inte lite det.... *ler*. Vi är ju en mer i år som sagt.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

EN mer? eh



Nä... ni blir 6 fler än förra året... vi ska ju med..... ;-) Men vi tar inte så stor plats! ;-)

2008-07-03 @ 22:26:36
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback