Magnolia....


2008-07-06 @ 09:23:48


Spelade inte jag igår kväll. Det drack jag. (Tack Jessica! )

Wii. Spelar man. Men inte jag.

Jag hann inte spela.... Jag gjorde ju andra vikiga saker. Som att: Snacka. Skratta. Äta god kycklingrulle. Skratta. Snacka.
Det var ju Wii-kväll.... *förvirrad*

Efter en flaska Magnolia så var vi på gott humör här i huset, vi tjejjer. Killarna de drack lite öl istället. Ungarna spelade Wii för fulla muggar och en efter en så somnade dom av här.
Sen drack vi en varsin flaska till, haha!!

Idag?? Joline vaknade nog vid 7-tiden men vi gick inte upp förrän vid 8 tror jag. Lite trött men ingen hangover. Gött. Johan? Sover.....

Hur mår familjen Jessica idag då?? =D


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Barnen är så inihelvetes pigga.... hälften av energin skulle driva Ringhals runt ett helt år!



Älsklingen... trött......



Jag.... schhhhh..... det var lääänge sedan jag hade så kul.... sägs det! ;-)

2008-07-06 @ 11:50:33
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback