Vädret


2008-01-19 @ 09:58:50


Idag enl Aftonbladet, så ska Karlskoga inte få så hiskeligt mycket blåst. Nog för jag tycker att våra höga och ståtliga tallar gungar mycket men... Vad vet jag. Jag är ju bara en Office Administrator, inte Metereolog... =)
Hoppas inte det blir värre, för jag är rädd att de där tallarna får för sig att lägga sig ned över vårt hus, och kommer vi inte långt med våra renoveringspengar...

Det står att vi skall få ca 7-9 m/s idag och SOL på kvällskvisten. Hur skall den ta sig fram?? Jag bara undrar...
När jag var 12 och bodde i Göteborg, så minns jag ett tillfälle när vi inte fick gå till skolan för att allt möjligt bråte blåste omkring på gator & torg så man kunde bli skadad. Det blåser visst rejält där just nu.

Nåja, tur att man kan sitta inne och värma sig med kaffe, datorn och lite Wii-spelande. Kan ju faktiskt tända en brasa med om det blir illa. Det blir nog så framåt eftermiddan här. Först hägrar ridskolan.

Vi ses här senare!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

När ska vi träffas och gå ut och gå och sånt dära? =)

2008-01-19 @ 16:20:05
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Ritha

Ingen aning... Snart hoppas jag. =)Hinner inte med lixom, liten bäbis, stor storasyster..... hus och hem..

2008-01-19 @ 21:36:20

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback