Just Nu


2008-01-15 @ 22:49:41


☼ Joline har inte lust att sitta i babysittern längre, inte heller att ligga ned i famnen långa stunder. Det  är roligare att böjja sig framåt, och bli ilsken för att hon inte  kommer nån vart...
☼ Är jag så trött på matlagning!! När jag blir rik så ska jag ha en kock som handlar, lagar maten, diskar, plockar undan och allt!!!
☼ Vill jag göra smycken, men tiden finns tydligen inte när man har en liten bäbis in the house...
☼ Har nog inget hänt på vågen efter förlossningen.. Har nog mina tio kvar att loosa... men har inte heller helt rätt engagemang just nu... Det får ta den tid det tar! Så det så! I am who I am, hur jag än ser ut utanpå
☼ Skulle jag vilja ha mer snö - för barnens skull. Själv skulle jag vilja vara på nån beach i Thailand
☼ Sover båda barnen, och sambon sitter vid datorn. Antingen spelar han spel eller letar spis & fläkt på nätet
☼ Är jag sugen på choklad... Men skafferiet är tomt på sånt. Tur kanske...
☼ Fryser jag lite och det är ju ovanligt när det gäller mig... Men så är jag trött oxå
☼ Önskar jag att drömköket och drömbadrummet redan var renoverat & klart... Då skulle jag tagit ett bad nu
☼ Borde jag gå och lägga mig, men istället sitter jag här och skriver... Kanske hinner jag trä några pärlor innan det är nattinatti...



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Ehm, hur sjutton ska du kunna "loosa" 10 kilo??? Vart ska du ta dom från? Det kommer ju bara bli skinn och ben kvar av dig!

Hoppas köket blir klart snart, så kan vi sitta i ditt fina kök tillsammans och sucka över att vi helst skulle vilja äta på restaurang resten av livet *haha*

2008-01-16 @ 09:35:39

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback