Tråååkigt....


2008-02-22 @ 11:34:37


Idag måste jag tråkigt nog till affären och välja tapeter till köket... Not boring at all!!! =D. Ska bli himla kul, men det är alltid pirrigt. Tänk om jag väljer fel!!? Har fria händer säger sambon.. Betyder det att han litar på mej? Hmmm... Skulle jag aldrig gjort *gnuggar händerna, hehe*. .. Har hittat en fin tapet på Maxi faktiskt som jag gillade, men ska kika lite på hemmafronten först. Hu, detta gillar jag inte....

Ska kolla på: 373964-283 Hoppsan. Lite reklam...


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Mamma

Hej Ritha
Fina bilder från dopet.
Hoppas Joline mår bättre, jag köpte avlånga metallpärlor till dej idag- men de runda var slut.
Puss och kram till er.
Mamma

2008-02-22 @ 22:26:19
Postat av: Ritha

Tack mamma!! Ska maila över lite bilder till er så småningom. Nu hade ni ju kamera men ändå. =)
Puss o Kram tebax till er!!

2008-02-23 @ 10:24:27

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback