Rivsår....


2008-02-24 @ 10:49:03


Vår lilla tös är ju en "torris", dvs hon har torr hud (och lite skorv som jag kämpar med...) så därför så kliar och river hon sig i huvudet. Lilla ungens huvud är helt rivet, det ser inte klokt ut! Så därför åkte mössan på idag!! Vi ska bada henne i sånt däringa medel man blir brun/röd av, men det kan vi inte göra än. Vi ska nämligen ta dopkort på tisdag. Vem har lust att ha en infärgad, flammig bäbis på kort?? Inte jag. Mina händer kommer nog inte se nice ut heller, om jag inte lyckas fixa fram platshandskar... =D.

Så här ser hon ut idag lilla hjärtat.
373964-293


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Prinsessa På Vift

Testa med vantar, det funka de för mig.

2008-02-24 @ 10:59:09
URL: http://Prinsessansspace.blogg.se
Postat av: Ritha

Har bara vintervantar lixom... =D. Det blir lite varmt tror jag...

2008-02-24 @ 11:06:27
Postat av: Anna-Karin

Aaaaa man smälter =) Hon e såå söööööt!!!!

2008-02-24 @ 23:22:19
URL: http://annakay.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback