Imorron fredag börjar VÅREN!!!


2008-02-22 @ 00:09:43


På med solglasögonen och fram med utegrillen!! Våren är här - redan i morgon. Då inträder den officiella våren i stora delar av landet. Vår är det, med meteorologiska mått, när dygnsmedeltemperaturen legat över nollstrecket i minst sju dygn. Dessutom kan det inte bli vår före den 15 februari. Hela Götaland och östra Svealand kan få vår i morgon. I Götaland blev det aldrig vinter utan där går man direkt från höst till vår.

Så säger dom på Aftonbladet.se
373964-181
HURRA SÄGER JAG!!!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Patricia

Visst är det skönt. Jag vill inte ha kyla eller snö. Jag vill vara i växthuset. Har nyss budat på lite frön.Så att jag får nog roligt att så. Jag längtar.
kram

2008-02-22 @ 08:15:41

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback