Fusk


2008-02-20 @ 21:19:18


Idag köpte jag köttfärs på ICA för 39,90/kg. Är jag:

1 Oklok
2 Modig
3 Snål
4 Glömsk
5 Som alla andra


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Designtjejen

Hahah... ja.. du.. som alla andra tror jag.
Jo, de tecknade blommorna kommer från photoshop. Finns i programmet (att måla med). I CS3. :-)

2008-02-20 @ 21:31:35
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Designtjejen

:-) Jag vet tyvärr inte om det finns i ditt program :-( Titta under din pensel och se om du har fler motiv du kan välja. Man brukar kunna ändra formen på penseln (syns ofta längst upp). Se om du kan ändra den till något nytt. CS3 är det nyaste photoshop. Jag hade CS2 innan och där fanns det inte med.. så jag tror att det tyvärr inte finns i ditt.. men jag är inte säker. Ett tips är att titta på moderskeppet.se Där är massa bra photoshoptips. Speciellt om man är ny.
Lycka till!

2008-02-20 @ 22:36:15
URL: http://designtjejen.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback