Drömjobb


2008-02-14 @ 23:45:55


Jag har två drömjobb:

Det ena är att vara kontorist på ett litet kontor, där jag sköter allt från telefon, beställningar, inköp, reception, boka resor, mötesantecknar, servar chefer med diverse, bokar lokaler, sköter lönerna, intranätet, brand & säkerhet, får resa lite i tjänsten, med mera. Och har en bra lön och bra förmåner, samt att min chef är supernöjd med mej. =D

Mitt andra är att jobba typ på Panduro, dvs: Ett helt stoooooort rum med allt som tänkas kan i pysselväg. Där är mitt jobb att pyssla och  skapa. Vad jag vill, av vad jag vill, hur många jag vill.... suckar... Ljuvligt.

Vilket är ditt drömjobb?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback